Pripravte svoje vydavateľstvo na budúcnosť reklamy

Dostávajte dopyty po sponzorovanom obsahu priamo do vašej emailovej schránky. Vyhnite sa studeným telefonátom a posielajte ponuky iba ľuďom, ktorí ich naozaj chcú.

Ako to prebieha?

1. Inzerenti vytvárajú zadania na kampane v médiách. Budete o nich informovaný e-mailom.
2. Na zadanie môžete reagovať vytvorením ponuky. Vďaka šablónam to zvládnete za 2 minúty.
3. Po akceptovaní ponuky sa dohodnete na detailoch, obsah zverejníte a obržíte platbu.
Vyskúšať teraz

je pre vydavateľov úplne zadarmo.

5 000+

Registrovaných inzerentov

Buďte tam, kde sú vaši zákazníci.

10

Európskych krajín

Predávajte zahraničným inzerentom, ktorí chcú inzerovať na Slovensku.

Formáty sponzorovaného obsahu

Digitál a print

Video / Youtube

Podcast

Televízia

Rádio

Máte to pod kontrolou

Vy určujete cenu

Cenu za sponzorovaný obsah si stanovíte vy. Môžete dokonca ponúkať dodatočné služby alebo vytvárať viaceré ponuky.

Vy tvoríte obsah

Väčšina našich reklamných kampaní vám dáva voľnú ruku na implementáciu reklamného posolstva inzerenta do vášho obsahu.

Hovorte priamo s inzerentom

Vaše ponuky a kreatívne nápady sa už v PR agentúrach nestratia.

Jana Beer photo

“Dve nočné mory obchodného oddelenia? Obvolávanie studených kontaktov a nezaplatené faktúry. S Medializuj.sk vám to nehrozí.”

Jana Beerová, bývalá novinárka a spoluzakladateľka Medializuj.sk

Prečo prejsť na sponzorovaný obsah?

Rast blokovania reklám znamená pokles výnosov.

Obľúbenosť blokovačov reklám stále stúpa. Sponzorovaný obsah nemožno zablokovať, takže môže nahradiť vaše stratené príjmy z tradičných reklám.

Rast blokovania reklám znamená pokles výnosov.
Má váš web tlačidlo „odmietnuť všetky cookies“?

Má váš web tlačidlo „odmietnuť všetky cookies“?

48 % vydavateľov predpokladá, že budú musieť znížiť počet zamestnancov z dôsledku straty príjmov po implementácii zákonného cookie súhlasu. Výnosy zo sponzorovaného obsahu sú odolné voči zmenám v cookie súhlase.

Registrácia

Vyberáme z blogu

Nie sme PR agentúra. Veríme, že pre najlepšie výsledky by ste mali byť v priamom kontakte s inzerentom. Našim cieľom je poskytovať férové a transparentné online trhovisko a automatizovať všetku nudnú a opakujúcu sa prácu.
Na obsahu začnete pracovať, až potom čo inzerent uhradí depozit vo výške 100 % z ceny inzercie. Po zverejnení obsahu vám peniaze uvoľníme. Už žiadni klienti, ktorí platia neskoro alebo neplatia vôbec!
Pre každú reklamnú kampaň môžete vytvoriť viacero ponúk. Ak si myslíte, že máte lepší kreatívny nápad, vytvorte ďalšiu ponuku. V konečnom dôsledku však rozhoduje inzerent, preto odporúčame vytvoriť aj ponuku na to, čo inzerent požadoval.